احادیث ائمه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
باسلام به وبلاگ من خوش آمدید!!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 320
بازدید دیروز : 203
بازدید هفته : 687
بازدید ماه : 680
بازدید کل : 93016
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
وصیتنامه شهدا
نویسنده : فهیمه
تاریخ : جمعه 30 آبان 1393


خداوند طوطی و کلاغ را در یک شب آفرید،
هردو را سیاه و زشت آفرید،
ولی طوطی اعتراض کرد وزیبا شد
اما کلاغ به رضایه خدا راضی شد.
اکنون کلاغ آزاد است و اما طوطی در قفس
پس راضی باشین به رضای خدا



Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi

پیامی از طرف خدا:
امروز همه مسائلت را به من بسپار
من آنها را حل میکنم
تنها آرام باش و شاد زندگی کن
اینگونه بیشتر دوستت دارم



Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi


روی هر پله که باشی خدا یه پله از تو بالاتره
نه به خاطر اینکه خداست
به خاطر اینکه دستت رو بگیره



Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi


هر گاه خداوند تو را به لبه پرتگاه هدایت کرد
به خداوند اطمینان کن
چون یا تو را از پشت خواهد گرفت
یا به تو پرواز کردن خواهد آموخت


Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_miHeart_mi Heart_mi


بخاطر بسپار همراهی خدا با
انسان مثل نفس کشیدن است:
آرام
بی صدا
همیشگی


Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi Heart_mi

خدا را گفتم:
بگذار جهان را قسمت کنیم
آسمون مال تو
زمین مال من!
خدا خندید و گفت:
تو بندگی کن همه دنیا مال تو
من هم مال تو
Heart_mi












:: موضوعات مرتبط: نیایش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تقویم واوقات شرعی
" >اوقات شرعی
//Ashoora.ir|Shohada Beginsوصیت شهدا" >وصیتنامه شهدا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشاوره






آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 320
:: باردید دیروز : 203
:: بازدید هفته : 687
:: بازدید ماه : 680
:: بازدید سال : 13091
:: بازدید کلی : 93016

RSS

Powered By
loxblog.Com