من یک زنم ...
احادیث ائمه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
باسلام به وبلاگ من خوش آمدید!!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 269
بازدید دیروز : 203
بازدید هفته : 636
بازدید ماه : 629
بازدید کل : 92965
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
وصیتنامه شهدا
من یک زنم ...
نویسنده : فهیمه
تاریخ : چهار شنبه 19 آذر 1393

من یک زنم ...
خالقم سورہ اے بہ نامم نازل کرد!
 
من یک زنم...
 
خالقم طواف نساء را واجب کردہ کہ بدون آن حتے حج ات قبول نیست.
من یک زنم....
 
خالقم بہ تو دستور دادہ کہ حجراسماعیل را نیز طواف کنی،
جایے کہ یک زن،هاجردر آن دفن است.
 
من یک زنم...
 
و خالقم گفتہ باید هفت بار پا در جاے پاے یک زن،
هاجربگذارےو آنقدر سعے کنےتا خدایت تو را بپذیرد.
من زنم....
بهشت زیر پاے مادر است...
 
روح انسان از درون من بہ او دمیدہ میشود...
 
هر روز پاسدارے من از کودکم،ثوابے عظیم دارد.
 
اگر یک ساعت همسرم، با محبت و انس با من باشد،
و بہ من خدمتے کندبراے او برابر با هزار سال عبادت است..
 
و ثواب هزاران شهید براے خوش اخلاقے در خانه...
 
سرشت و صفات انسانهااز شیر من است....
 
مردان از دامن زن بہ معراج میروند.
عفت من سرمایہ الهے من است.
 
من چرک نویس هیچ احساسے نمیشوم!!!
من زنم...
آرے,من همان زنم,کہ نجابتم,قیمتم را از یہ دنیا بالاتر می برد.
من عاشق سورہ کوثرم...سورہ ای كہ گواهی میدهد نسل پیامبر نسلی است كہ از سلالہ یك زن است. 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تقویم واوقات شرعی
" >اوقات شرعی
//Ashoora.ir|Shohada Beginsوصیت شهدا" >وصیتنامه شهدا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشاوره






آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 269
:: باردید دیروز : 203
:: بازدید هفته : 636
:: بازدید ماه : 629
:: بازدید سال : 13040
:: بازدید کلی : 92965

RSS

Powered By
loxblog.Com